Hayatın yolculuğu, benzersiz şeylerin bir bileşimidir. Bu nedenle, platformdaki her bölüm, hayattan ilham alarak benzersiz bir şekilde oluşturuldu. Kurs menüsü, bir müzik çalma listesi gibi tasarlandı. Karmaşık analizler, bilim kurgu filmlerinden esinlenen grafiklerle basitleştirildi. Kariyer ilerlemesi, hayatın doğal düzenindeki büyümeyi taklit etti. Lider tabloları, video oyunlarından ilham aldı. Fırsatlar, koleksiyon kartları gibi sergilendi. Platform, öğrenmeyi sezgisel ancak eğlenceli hale getirecek şekilde basitleştirildi.
Öğrenme platformunu tasarlarken, öncelikle insanlarla konuşarak, tasarım düşünme metodolojilerini kullandık. Araştırma, meslekler ve coğrafya arasında uzaktan yürütüldü. Özelleştirilmiş yazılım, kullanıcı desenlerini analiz etmek ve sosyal davranışları tahmin etmek için kullanıldı. Isı haritası ekran testi, kullanıcı yolculuğu boyunca tıkanıklıkları ve düşüşleri belirlemek ve çözmek için uygulandı. Düşük sadakatli tel çerçeveler oluşturuldu ve Figma'da platformu tasarlamadan ve prototipini oluşturmadan önce test edildi.
Öğrenme platformları, özellikle hareket halindeyken öğrenciler ve giriş seviyesi profesyoneller tarafından yoğun bir şekilde kullanılır. Bu nedenle, mobil öncelikli olarak tasarladık. Tasarım yanıt verme temelleri, bu sezgisel arayüzün çekirdeğinde yer alırken, platformu, cihazlar arasında sorunsuz bir şekilde çevrilebilen bir kullanıcı deneyimini kolaylaştırmak için bootstrap ettik. Platform ekranları, deneyimden ödün vermeden yatay ve dikey olarak render edilen 16x9 en boy oranında oluşturuldu.
Platformu tasarlarken, tasarım düşünme temellerini sürece entegre ettik. İnsanların neyin onları harekete geçirdiğini anlamak ve bir insan dokunuşunu AI öğrenmeye eklemek için 1000'den fazla kişiyle konuştuk. Navigasyonu, en çok sevdikleri, özledikleri ve en sık kullandıkları uygulamalara dayanarak yapılandırdık. Ziyaretçilerin platformu keşfederken kas hafızalarına güvenmeleri gerekecek, böylece zihinleri hedeflerine odaklanmış olacak.
Edvanza, roket bilimcisine çalışmanın roket bilimini çıkarır. İnsan merkezli tasarlanmış bir öğrenme platformu olan Edvanza, Centrick tarafından AI öğrenmeye insan dokunuşu ekledi. Kişisel olmayan arayüzleri daha kişisel hissettirerek kullanıcıları çekmeyi ve orada tutmayı başardılar. Önemli bilgilerin nasıl sunulacağını yeniden düşündüler. Kullanıcıların navigasyon için kas hafızalarına güvenmeleri gerekiyordu, böylece zihinleri gerçekten orada oldukları şeye, kariyer hedeflerine odaklanabiliyordu. Centrick, daha işbirlikçi ve tekrarlayan bir stil oluşturdu, farklı yaratıcı stilleri tek bir insan merkezli tasarım yaklaşımında birleştirdi.
"Kariyer Bilimi", 2022'de A' Mobil Teknolojiler, Uygulamalar ve Yazılım Tasarımı Ödülü'nde Bronz ödül kazandı. Bronz A' Tasarım Ödülü, deneyim ve yaratıcılığı doğrulayan, sanat, bilim, tasarım ve teknolojiyi en iyi uygulamalarla birleştiren olağanüstü ve yaratıcı derecede zeki tasarımlara verilir. Güçlü teknik ve yaratıcı beceriler sergilerler ve yaşam kalitesine katkıda bulunurlar, dünyayı daha iyi bir yer haline getirirler.
Proje Tasarımcıları: Roy Menezes
Görsel Kredileri: Roy Menezes
Proje Ekibi Üyeleri: Roy Menezes
Yash Chauhan
Ranjeet Bubber
Zara Daruwalla
Saurabh Choudhary
Malavika Shah
Anamta Shaikh
Proje Adı: Career Science
Proje Müşterisi: Roy Menezes